Multi-witaminy: Za dużo tego dobrego
przez Diana

Czasu na czytanie: 2 minuty.
Fakt: Jest coraz większy brak dowodów, że multiwitaminy korzystają nasze dzieci. Fakt: Większość rodziców wierzy, że jest to dobra praktyka, aby dać dzieciom dobre rzeczy pod płaszczykiem (witamin, takich jak) złe. Tak długo, jak spożywają go, wszystko jest dobre prawo? Źle. Rozważ faktach naukowych i negatywnych przyzwyczajeń, że to farsa wzmacnia u dzieci.
Niewygodna prawda:
"Ponad połowa Amerykanów biorą suplementów diety, z których większość to multiwitaminy, a Najważniejsze jest to, że nie wiemy na pewno, że oni korzystają z nich. W rzeczywistości jesteśmy obawia się, że niektórzy ludzie mogą być już zbyt wiele niektórych składników ", mówi Michael J. McGinnis, MD, MPP, Senior Scholar z Instytutu Medycyny Narodowej Akademii Nauk NAS).
Zgodnie z tym i różnych badań innych, kilka naukowcy uważają, multi-witaminy są dobre na zmniejszenie ryzyka choroby.
Nawet Amerykańska Akademia Pediatrii nie poleca suplementy witaminowe dla dzieci na zdrowej diety.
Miliardy dolarów multiwitaminowy biznes tylko złe wieści, prawda? National Institutes of Health (NIH) Panel stwierdził również wystarczających dowodów na korzyści i bezpieczeństwa preparatów multiwitaminowych potrzebnych do zaleca ich regularne spożywanie. Co więc powinniśmy zrobić?
Cóż jak o uzyskanie wszystkich witamin i mineralnych my i nasze dzieci potrzebują od prawdziwego jedzenia? Jeśli Twoje dziecko ma dietę bogatą w wapń i błonnik - i niski na tłuszczów nasyconych - on / ona nie potrzebuje wielu witamin. Wchłanianie witaminy jest również problem często nie brane pod uwagę. Prawdziwe jedzenie typowo zapewnia lepsze właściwości absorpcyjne.
Wystarczy pomyśleć powrotem do ostatniej chwili stałaś na Wyspie sklepu i wpatrując się w zawrotnym wielu multi-witamin mających na dzieci. Mylić? Dlaczego mamy być mylone i przytłoczony? To tylko witaminy. Sytuacja ta jest oznaką ... nie wspominając o słodki, lepki charakter tych cukierków stwarzających jako składników odżywczych. Bliższe spojrzenie ujawnia składniki, które nie są witaminy w ogóle - rzeczy, które jest trudne do wymówienia.
Jeszcze nie przekonany? Badanie przeprowadzone przez University of California, Davis znaleźć zaskakujące rezultaty. W badaniu wzięło udział 11.000 dzieci w wieku od 2 do 17 lat, którzy wzięli suplementy witaminowe. W końcu naukowcy odkryli, że dzieci jedli dietę bogatą w witaminy - na tyle takie, że nie potrzebujemy tabletki (lub będziemy je nazwać gummi cukierki).
Podsumowując: przedstawienie dziecka z zdrowych wyborów, zdrowej diety bogatej w ciemnozielonych warzywach liściastych. Zasadniczo, niech Twoje dziecko zjada swoje kolory - i to nie jest M & M mówię.
Komentarze
Dowiedz się o GreenCravers - to patrzeć!
Kontakt: Diana | Telefon: 224-392-2510









[...] Pomocy. W ciągu kilku minut dowiesz się o zaskakujących prawd o mleku, Vitamn D i multi-witaminy bezpieczeństwo ... i absorpcja w Kid [...]